Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 5, 2011
Image Size
873 KB
Resolution
1366×768
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
610
Favourites
1 (who?)
Comments
37
Downloads
15
×
November by phs2 November by phs2
Nothing much really. :lol:

Hello guys! As you noticed I'm not deskmodding anymore. I stopped almost everything about design and themes. I bought my first notebook weeks ago and I'm really enjoying it.

So I decided to make some changes to make it look more deaviantartish :dummy:


Note HP G42-377
Core i3 370
Windows 7 Ultimate 62-bit
3 GB DDR3
Add a Comment:
 
:iconneopolitandoll:
neopolitandoll Mar 26, 2012  Student Interface Designer
Como você deixou o firefox em aero mesmo com um theme com taskbar/janelas escuras? :p o fundo do meu (e outros programas) nunca fica transparente, sempre fica da cor da taskbar. obrigada desde já!
Reply
:iconjoaogil:
caralho, como q vcs conseguem aguentar a porra do windows mané, hahahahahaha

c deskmod e tals até vai, fica tranq, mas assim é MTO tenso
Reply
:iconphs2:
phs2 Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
kkkkkkkkkk

Ah mano eu já te disse que curto o visu do windows 7. :)
Reply
:icon1davi:
1davi Nov 29, 2011  Professional Interface Designer
Parabéns pelo note, achei essa screenshot bem “Windows” :P
Avast, Nero, ainda usam isso? lol
Reply
:iconphs2:
phs2 Nov 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
Nahhhh :)

Você não usa nem avast e nem nero? Melhor que alcohol e AVG kkkkkkkkkkkkkkk

Obrigado mano pelos parabéns mano.
Reply
:icon1davi:
1davi Nov 30, 2011  Professional Interface Designer
Quanto mano, mano rs

Eu uso PowerISO pra quando preciso gravar, copiar ou montar um disco, mas eu faço isso raramente.
E pra antivírus eu uso o da empresa que fez o próprio sistema: [link] :)
Reply
:iconallucard9:
Allucard9 Nov 9, 2011  Hobbyist Interface Designer
woah! long time without a shotie my bro pedro! congratz 4 u new nbook! enjoy it :)

:peace:
Reply
:iconphs2:
phs2 Nov 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
Muchas gracias compadre :)
Reply
:iconh2o4life:
wht games u got on steam ?
Reply
:iconphs2:
phs2 Nov 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
Doom 3, The Sims 3, Left For Dead, Need for Speed Carbon, CS 1.6 ... I don't play video games actually. I know that these games sucks :(
Reply
Add a Comment: